مقالات

راهکار های بزرگ کردن لب ( برجسته کردن دائمی لب )

راهکار های بزرگ کردن لب ( برجسته کردن دائمی لب )

حجیم کردن لب ها چند سالی است که در دنیا رواج پیدا کرده و دلیل آن، تأثیر این عضو در زیبایی چهره است. لب های بزرگ تر و گوشتی تر، بسیار بیشتر پسندیده می‌شوند و افراد همراه با مد روز نیز به برجسته کردن لب ها علاقه دارند. روش‌های مختلفی برای انجام این کار ارائه شده که در ادامه مقاله با آنها آشنا می شویم.
افراد زیادی به چهره خود با لب هایی حجیم و بزرگ بیشتر علاقه نشان می دهند و جذابیت خود را در گرو این مورد می دانند. خانم ها چهره کاملا بی نظیر و زیبای خود را با داشتن لب های حجیم تر تصور می‌کنند و در حال حاضر، افراد زیادی به دنبال بزرگتر کردن لبهای خود هستند. بزرگتر کردن لب ها با استفاده از روغن خراطین بحث اصلی امروز ما در این مقاله است. با توجه به تأثیر گذاری مناسب روغن خراطین بر حجم اندام های بدن و ماندگاری شگفت انگیز با استفاده از این روش، بر آن شدیم که تمام نکات،مراحل و توصیه ها در این زمینه را با شما در میان بگذاریم.

برجسته کردن لب با روغن خراطین

روش های برجسته کردن لب

قبل از پرداختن به روش برجسته سازی لب ها با روغن خراطین، بهتر است با روش‌های دیگر انجام این کار آشنا شویم. این امر باعث می شود بدانید چرا بهترین و سالم ترین راه برجسته سازی لب ها استفاده از روغن خراطین است.

۱- برجسته کردن لب ها با پروتز

پروتز به معنی وارد کردن جسم خارجی به داخل بافت‌های بدن است. در این روش برای بزرگ کردن سایز لب ها، از مواد مختلفی استفاده می‌شود که در حال حاضر، سیلیکون معمول ترین ماده است.

۲- برجسته کردن لب ها با استفاده از تزریق فیلر

در این روش، مواد شیمیایی به درون لب تزریق می‌شوند که بافت را برجسته و حجیم تر نشان می دهند. این مواد ماندگاری نسبی با بدن دارند و تا حد ممکن سازگار با بدن هستند. پس از مدتی این مواد جذب می‌شوند و برجستگی لب به حالت قبل باز می‌گردد. در نتیجه هر چند وقت یکبار باید تزریق شوند. حجم ایجاد شده توسط این مواد با توجه به کیفیت مواد استفاده شده، بین ۶ ماه تا ۲ سال ماندگاری دارد.

۳- حجیم کردن لب ها با استفاده از انتقال چربی

این روش خطرات کمتر و ماندگاری بیشتری نسبت به دو روش یاد شده دارد. نحوه عمل به این صورت است که مقداری چربی از سایر نقاط بدن برداشته و به بافت مورد نظر تزریق می شود. این نوع برجسته سازی لب ها حدوداً یک سال ماندگاری داشته و بعد از آن چربی ها به مرور جذب می شوند. شرایط انجام این عمل با توجه به شخص مورد نظر بررسی می شود و در صورت مساعد بودن شرایط انجام می شود.

۴- ماسک های خانگی

تاثیر ماسک های خانگی برای حجم لب ها آنچنان بالا نیست و در اصل لب ها، خوشرنگ تر و خوش فرم تر می شوند. استفاده از ماسک باید منظم و ادامه دار باشد تا تاثیر خود را نشان دهد. انواع مختلفی از ماسک های خانگی برای لب وجود دارند. مانند:

– ماسک عسل و شکر
– ماسک توت فرنگی
– ماسک لیمو و مرکبات
– ماسک دارچین
– ماسک خیار
– ماسک فلفل
– ماسک روغن نعنا
و…

۵- استفاده از روغن خراطین برای حجم دادن به لب ها

با درصد تاثیر بالا، روغن خراطین برای حجم دهی لب ها استفاده می شود. این روش یکی از بهترین روش های حجیم کردن لب هاست و مزیت مهم آن، ماندگاری طولانی است. همچنین ازعوارض و طول درمان روشهای پزشکی نیز خبری نیست. روغن خراطین به دلیل بالابردن جریان خون در بافت مورد نظر، علاوه بر حجیم تر شدن بافت مورد نظر، شادابی و طراوت را نیز در پی دارد.

دوره ای بین دو تا سه ماه زمان می ‌برد تا با استفاده از روغن خراطین، به لبهای برجسته و مورد علاقه خود برسید. اما این زمان ارزش ماندگاری طولانی و حفظ سلامت شما را دارد.هرچند از هفته سوم تغییرات قابل مشاهده است. روغن خراطین به نحوی تاثیرگذاری مطلوب داشته که می‌توان آن را روشی دائمی نیز برشمرد. تاکنون تمامی استفاده کنندگان از روغن خراطین راضی بودند و عوارضی مشاهده نشده است. در ادامه به نحوه استفاده از روغن خراطین، تاثیر و ماندگاری و مدت اثر بخشی روغن خراطین برای حجم دهی به لب ها می‌پردازیم. اما قبل از آن، باید با روغن خراطین آشنا شویم.

خرید روغن خراطین

روغن خراطین چیست و چگونه برای حجم دهی بر اندام ها تاثیر می‌گذارد؟

روغن خراطین ، روغنی طبیعی است که از کرم خاکی ساخته می شود. تاثیر این روغن بر حجیم تر کردن اندام های مختلف بدن بسیار بالا است. چند سالی است از روغن خراطین برای اثربخشی روی سایز قسمتهای مختلف بدن مانند بزرگ کردن سینه ، بزرگ کردن باسن، گونه، لب‌ها و بزرگ کردن الت تناسلی مردانه استفاده می شود. دلیل محبوبیت روغن خراطین، بی خطر بودن نسبت به روش‌های جراحی، بوتاکس و… می باشد. همچنین ماندگاری حجم اندام ها با استفاده از این روش، بسیار بیشتر خواهد بود.
هزینه های عمل های جراحی و روش های دیگر حجیم کردن لب ها، نسبت به هزینه استفاده از روغن خراطین بسیار بالاست و کم بودن هزینه روغن خراطین اصلاً با هزینه های این نوع عمل ها، قابل مقایسه نیست. برای تاثیرگذاری حداکثری روغن خراطین، باید طریقه مصرف آن را فرا بگیرید و در مصرف منظم، جدی باشید. در صورتی که طبق برنامه و مستمر از این روغن استفاده کنید، بهترین و ماندگارترین نتیجه را خواهید دید. به دلیل ارتباط این مقاله با حجیم کردن لب ها، طریقه مصرف روغن خراطین مخصوص پر حجم کردن لب ها را می آموزیم.

طرز استفاده روغن خراطین برای لب

انجام مراحل زیر به تاثیرگذاری حداکثری روغن خراطین روی لب ها، کمک می کند.

۱- مرحله اول: لایه برداری پوست

دست‌ها و لب های خود را به خوبی با آب و صابون بشویید. برای لایه برداری سطحی، ماسک لایه بردار خانگی(ترکیب عسل و شکر) را استفاده کنید. بعد از ۵ دقیقه، ماسک عسل و شکر را پاک کنید.

۲- مرحله دوم: پاک کردن سلول های مرده سطح پوست

بعد از پاک کردن مخلوط عسل و شکر، شروع به ماساژ پوست لب کنید. تا سلولهای مرده موجود در لایه سطحی پوست، پاک شوند. سپس با آب ولرم دوباره لب های خود را بشویید.

۳- مرحله سوم: اضافه کردن روغن

لبهای خود را خشک کنید. در این مرحله، لب های شما کاملاً آماده جذب روغن خراطین هستند. پس مقدار مناسبی از روغن را به پوست لب بمالید. زمانی که روغن را به لبهای خود می مالید، همزمان ماساژ دهید؛ تا روغن به لایه‌های زیرین نفوذ کند.

۴- مرحله چهارم: سرد کردن و جذب حداکثری

حوله ای سرد، تکه یخ یا بطری آب منجمد را می‌توانید در این مرحله استفاده کنید. یکی از موارد گفته شده را به آرامی روی لب‌های خود بمالید و این کار را تا حد امکان انجام دهید.

۵- مرحله اخر

پس از سرد کردن تا یک ساعت به لبهای خود مهلت دهید تا روغن جذب شود. می توانید در صورت علاقه، بگذارید مدت زمان بیشتری روغن روی لب ها بماند و بعد از آن با آب خنک لب های خود را بشویید.

نکات استفاده از روغن خراطین برای حجم دهی لب ها

اصل مهم استفاده از روغن خراطین، تداوم در استفاده است.

– برای گرفتن بهترین نتیجه، ۲ الی ۲٫۵ ماه باید هر روز از این روغن استفاده کنید.
– روزانه حداقل یک بار از روغن استفاده کنید. برای نتیجه بهتر می توانید روزانه دوبار از این روغن استفاده کنید.
– روغن خراطین اصل بوی بسیار تند و رنگ قهوه‌ای دارد. طبع این روغن نیز بسیار گرم است.
– برای خرید روغن خراطین حتما به اصل بودن آن توجه کنید.
– روغن خراطین بر پایه روغن زیتون یا روغن کنجد فرآوری می‌شود

حجم دهنده صورت

سوالات متداول

– آیا روغن خراطین واقعا لب ها را بزرگ تر می کند؟
با مصرف درست و استفاده از روغن اصل؛ حتما اثر گذاری خواهد داشت.
ژنتیک، سن و نوع پوست نیز در کارآمد بودن روغن تاثیر دارند.

– آیا استفاده از روغن برای لب ها و نحوه استفاده برای اعضای دیگر متفاوت است؟
بله. باید برای استفاده از روغن برای هر عضو، نحوه استفاده مناسب را فرا بگیرید.

– نحوه استفاده از روغن خراطین را آموزش میدید؟
طریقه مصرف روغن خراطین برای اندام مختلف بدن در دسته بندی مقالات ، آموزش داده شده است.

– آیا می توانیم شب هنگام و قبل خواب از روغن استفاده کنیم و صبح هنگام روغن را پاک کنیم؟
این نوع استفاده برای حجم دهی اعضا مانعی ندارد اما برای استفاده از روغن برای حجم دهی لب ها، احتمال بروز عوارض وجود دارد.

کلام آخر

استفاده از روغن خراطین برای پر حجم کردن اندام های بدن بسیار رونق گرفته است. از دلایل آن می‌توان به بصرفه بودن هزینه و ماندگاری طولانی آن اشاره کرد. این امر در مقایسه با روش های پر خطر جراحی و… در نظر گرفته شده است. لب ها از جذاب ترین اعضای بدن و صورت هستند. حجیم تر شدن لب ها، جذابیت شما را افزایش می دهد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. استفاده از روغن خراطین برای حجیم کردن لب ها بحث اصلی این مقاله بود.

اگر در مورد این موضوع سوالی، پیشنهادی و انتقادی دارید؛ می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

1.5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها