مقالات

آیا می توانید باکرگی خود را بازگردانید

آیا می توانید باکرگی خود را بازگردانید

باکرگی یک بعد ثابت در فرهنگ است که پاک بودن زن را در جامعه مردسالار تعیین می کند. بنظرتان اگر بکارت تان را از دست دهید، راهی برای برگرداندن آن وجود دارد؟
جواب ابن سوال مثبت است، شما می توانید با تهیه یک نوار هایمن مصنوعی ، بکارتتان را برگردانید یا یک عمل جراحی بازسازی هایمن انجام دهید. از بین این دو مورد ذکر شده، نوار هایمن مصنوعی، بهترین انتخاب از نظر جنبه های سلامتی و اقتصادی است.

برای اینکه بفهمیم باکره ایید، لازم نیست حتما خونریزی کنید!
یک تصور غلط میان مردم وجود دارد که اگر خانمی در اولین بار رابطه جنسی خونریزی کند، به این معنی است که وی باکره است. که این ممکن است در بین همه زنان صدق نکند و درست نباشد. علم امروزی پزشکی ادعا می کند که تقریبا نیمی از زنان جهان در اولین رابطه خود خونریزی نمی کنند. علاوه بر این، این تصور غلط است که زنانی که خونریزی میکنند باکره هستند و کسانی که در اولین رابطه جنسی خونریزی نمی کنند، باکره نیستند. دلایل دیگری بجز داشتن رابطه جنسی وجود دارد که باعث می شود بکارت شما پاره شود یا از بین برود.
• استفاده از فنجان قاعدگی
• فروکردن همزمان چندین انگشت در واژن
• حرکات کششی زیاد

جراحی هایمن

جراحی ترمیم هایمن چیست؟
این جراحی، یک روش پزشکی برای دوختن یک هایمن پاره شده است. از آنجایی که از دست دادن بکارت یک ممنوعیت تلقی می شود ، راه های معدودی وجود دارد که بتوانند با استفاده از روش انسانی دوباره بکارت خود را بازیابند. این کار از نظر پزشکی با نام هایمنوپلاستی شناخته می شود ، این جراحی همچنین شامل تورم پس از جراحی و درد کمی است که می تواند چند هفته طول بکشد.
روش جراحی بازسازی هایمن
ترمیم مجدد یک هایمن پاره شده می تواند راهی برای بازگرداندن اعتماد به نفس در زنان جوانی باشد که به دلیل یک فعالیت ورزشی یا رابطه قبل از ازدواج ، بکارت خود را از دست داده اند. این روش پزشکی هایمنوپلاستی جنبه های کمی دارد و اکثرا به منظور بازسازی هایمن پاره شده انجام می شود.
اطلاعات اورده شده در ادامه مطلب به شما کمک میکند تا بفهمید این جراحی چگونه انجام می شود.

۱- جراحی عمومی
این روش پزشکی هنگامی انجام می شود که بقایای هایمن پاره شده که به دلیل رابطه جنسی یا ورزش کششی بیش از حد آسیب دیده باشد، وجود داشته باشد. یک پزشک باقیمانده های هایمن را به هم پیوند میدهد. یعنی ابتدا تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرید و این جراحی را که کمتر از ۴۰ دقیقه زمان میبرد را انجام میدهید.

۲- جراحی آلوپانت
این یک عمل جراحی پیچیده است که پزشک در صورت عدم وجود بافت پاره شده هایمن برای بخیه زدن، این روش را توصیه می کند. در این روش پزشکی، پزشک یک ماده بیومتری را وارد واژن می کند که مانند بکارت یا هایمن عمل می کند. و انجام این نوع جراحی حدودا ۲ ساعت طول می کشد.

 

۳- جراحی بازسازی هایمن
در این روش پزشکی ، یک دکتر با استفاده از بافت های لب های واژن شما یک هایمن جدید ایجاد می کند. این آخرین روش در علم پزشکی است و می تواند به شما کمک کند باکرگی خود را بازگردانید. و پزشک ها معمولا توصیه می کنند که تا سه ماه پس از این جراحی رابطه جنسی نداشته باشید.
توجه: قبل از تصمیم گیری در مورد هر یک از جراحی های ذکر شده در بالا، باید حتما آن را با یک متخصص زنان و زایمان در میان بگذارید.

واجد شرایط بودن برای بازسازی هایمن
در برخی جوامع ، زنان به دلایل مذهبی این عمل را انجام میدهند، یه این دلیل که این امر سرنوشت آنها را در طول ازدواج تعیین می کند. اما آنچه که باید به آن توجه شود این واقعیت است که رابطه جنسی تنها دلیل از دست دادن باکرگی نیست. ورزش های کششی بیش از حد مانند شنا و دوچرخه سواری نیز می تواند دلیلی برای آن باشد. اما اگر یک هایمن پاره شده دارید چه می کنید؟ حتی اگر بخواهید یک عمل جراحی انجام دهید ، در چه حد شرایط آنرا دارید؟

شرایط عمل:
• داشتن بیش از ۱۸ سال سن
• داشتن هایمن پاره شده بدلیل رابطه جنسی
• نداشتن بیماری های مزمن

ترمیم باکرگی

آیا جراحی بازسازی هایمن می تواند به شما کمک کند تا باکرگی خود را بدست آورید؟
لازم به ذکر است که جراحی بازسازی هایمن به معنای واقعی کلمه بکارت را باز نمی گرداند زیرا تضمینی برای خونریزی مجدد شما نیست. بدلیل این اصل که زن حتما نباید در اولین رابطه خود خونریزی کند ، اکثر زنان از این جراحی استفاده می کنند تا این نکته را به شوهر یا شریک جنسیشان ثابت کنند. پس شما چگونه می توانید بفهمید که همسر یا شریک جنسی شما تحت عمل جراحی بازسازی هایمن قرار گرفته است؟ به این منظور می توانید جای کوک هایی که در بافت های مجاور آن قابل مشاهده است، را مشاهده کنید.

آیا درمان های خانگی می توانند بکر بودن را بازگردانند؟
شما به طور طبیعی نمی توانید بکارتان را بازیابی کنید، اما می توانید برای مراقبت از واژن اقداماتی را انجام دهید. معمولا محصولاتی در بازار به فروش می رسند که می توانند به باکرگی جعلی کمک کنند، مانند خمیرهای دارای پیوندهای خون آلود. در ادامه برخی از داروهای طبیعی نام بردا شده اند که می تواند به سلامتی واژن کمک کند.

۱- انگور فرنگی
شما باید بدانید که انگور فرنگی چگونه در ترمیم یک پرده پاره شده کمک می کند. انگور فرنگی منبع غنی از ویتامین C است که به شما در محکم نگه داشتن عضلات کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری انگور فرنگی را درون یک بطری آب بریزید و به مدت یک هفته درب آن را با یک درب محکم بپوشانید. سپس می توانید این آب را به واژن خود بمالید تا به شما کمک کند واژنتان قابلیت ارتجاعی خود را بدست آورد.

۲- آلوئه ورا
آلوئه ورا که اغلب به عنوان “گیاه شگفت انگیز” شناخته می شود ، بعنوان یک داروی طبیعی استفاده میشود که می تواند خاصیت کشسانی عضلات واژن را بازگرداند. همچنین در بهبود عفونت واژن ، خشکی و تحریک کنندگی استفاده می شود. با پزشک خود مشورت کنید که چگونه می توان از آن در قسمتهای خصوصی خود استفاده کرد زیرا این امر براساس وضعیت سلامتی فعلی شما متغییر است.

۳- ورزش کف لگن
این روش بهترین درمان طبیعی برای برگرداندن بکارت است. این تمرین به این صورت است که باید لگن خود را به آرامی نگه دارید و آن را برای چند ثانیه فاشر دهید. لگن بین مقعد و واژن قرار دارد. هر روز ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به آرامی همین منطقه را ماساژ دهید. این ورزش ساده را می توان هنگام ارگاسم بهتر انجام داد. داشتن ارگاسم به انعطاف پذیری عضلات واژن و محکم نگه داشتن واژن کمک می کند.

۴- توپ های بِن_وا (یا توپ های عشق)
این توپ ها که معمولا به نام توپ های عشق شناخته می شوند، باید به آرامی از واژن خارج شوند و باعث ارگاسم شوند. حال شما چرا باید این کار را انجام دهید؟ زیرا این کار ماهیچه های لگن را شل کرده و حساسیت جنسی را افزایش می دهد. این امر با ایجاد ارگاسم هایی که باعث سفت شدن واژن می شوند میشود و به کشش واژن کمک می کند.

بدست آوردن باکرگی

چگونه باکره بودن خود را مجددا بدست آوریم؟
شما می توانید از طریق مدلایف یک هایمن مصنوعی سفارش دهید ، پس از ایستادن در یک صف طولانی و درخواست آن در داروخانه های محلی خودداری کنید. این روش عوارض جانبی خاصی ندارد و کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را به راحتی به مدت ۲ ساعت قبل از رابطه جنسی در واژنتان قرار دهید. این محصول از غشای سلولزی حاوی خون مصنوعی (خون رنگی تقلبی) ساخته شده است. طریقه استفاده آن ساده است. زیرا آن یک نوار ساده است و باید به واژن وارد شود تا بوسیله آن از جراحی جلوگیری کنید.

مراحل مصرف:
• دستان خود را با صابون بشویید.
• یک پای خود را روی صندلی قرار دهید.
• هایمن مصنوعی را روی انگشت اشاره خود قرار دهید.
• با استفاده از دست دیگر چین های واژن را باز کنید.
• تا جایی که می توانید آنرا در عمق واژن خود وارد کنید.

سوالات متداول:
باکرگی بدون توجه به ژنتیک زنان، بخش جدایی ناپذیری از ازدواج ها است. اکثر مردان این تصور را دارند که از بین رفتن باکرگی زن نتیجه رابطه جنسی با مرد دیگری است. اما این تفکر درستی نیست زیرا دلایل دیگری مانند دوچرخه سواری ، شنا و ژیمناستیک نیز وجود دارد که می تواند باعث پارگی هایمن شود. در اینجا چند سوال متداول آورده شده است که به شما درک کاملی از باکرگی می دهد.

۱- آیا بعد از از دست دادن بکارت راه رفتن شما تغییر می کند؟
بله ، اگر برای اولین بار بکارت خود را از دست داده باشید ، ممکن است سبک راه رفتن شما تغییر کند. ممکن است پس از اولین رابطه جنسی ، کمی در ران ران خود حساس شده و درد داشته باشید.

۲- چگونه می توان باکرگی دختری را بررسی کرد؟
ساده است. دو انگشت را داخل واژن قرار دهید و بررسی کنید که آیا بدون درد و روان به داخل آن وارد می شود یا خیر. این کار توسط شما یا توسط پزشک انجام می شود. اگر هایمن سالم باشد، ممکن است دختر حتی قبل از وارد شدن هر دو انگشت ، با درد شدیدی روبرو شود.

باکرگی دوباره
۳- آیا نوع پرده بکارت در همه زنان یکسان است؟
زنان مختلف با توجه به ژنتیکشان، نوع ، ضخامت و شکل هایمن متفاوتی دارند. برخی از هایمن ها ممکن است کشسان باشد اما برخی دیگر نه.

۴- اثرات پارگی هایمن چیست؟
زنی که بکارت خود را از دست داده است دچار درد و ضعف شدید خواهد شد. شما باید درک کنید که درصورت ضخیم تر بودن هایمن ، از دست دادن باکرگی برای افراد دردناک تر خواهد بود.

۵- آیا رابطه جنسی پریود شدن شما را به تعویق می اندازد؟
مقاربت برای اولین بار ، قاعدگی شما را به تأخیر نمی اندازد ، و فقط اگر باردار شوید ممکن است تاخیر در پریود شدن خود را تجربه کنید. باکرگی بسیار مورد توجه قرار گرفته و پتانسیل این را دارد که به جنبه اصلی حاکم بر ازدواج ها تبدیل شود. اگر باکره بودن خود را از دست داده اید ، می توانید از نوارهای مصنوعی هایمن استفاده کنید تا داماد را متقاعد کنید که هنوز باکره هستید. علاوه بر این ، توصیه می شود در صورت پیدایش عفونت واژن ، بارداری ، شیردهی و قاعدگی ، از هایمن مصنوعی استفاده نکنید.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها