مقالات

چگونه بصورت طبیعی سایز سینه خود را افزایش دهیم؟

چگونه بصورت طبیعی سایز سینه خود را افزایش دهیم؟

آیا میشود سایز سینه را افزایش داد؟ جواب این سوال مثبت است. اغلب خانم ها به دنبال داشتن بدنی بی نقص هستند و به این منظور باید سینه هایی خوش فرم داشته باشند تا بتوانند به آنها ببالند.
از نظر پزشکی ، جراحی به نام افزایش سینه برای افزایش اندازه سینه شما انجام می شود. در این جراحی ، یک جراح نمک و سیلیکون را زیر بافت سینه قرار می دهد تا پف کرده به نظر برسد. علاوه بر این ، ممکن است عوارض جدی در ارتباط با چنین روشی وجود داشته باشد. متوسط طول عمر این عمل ۱۲ سال خواهد بود. که شما قطعا علاقه ایی به انجام آن نخواهید داشت!

روش های طبیعی برای افزایش سایز سینه مانند ماساژ ، ورزش های بزرگ کننده ، رژیم های غذایی و پمپ های بزرگ کننده وجود دارد. این مقاله به شما اطلاعاتی در مورد بهترین راه های طبیعی اثر جانبی بزرگ شدن سینه می دهد.

حقایق جالب درمورد سینه

سینه ها نقش های مختلفی دارند و می توانند کارهای بسیار بیشتری از آنچه تصور می کنید انجام دهند. در اینجا چند واقعیت جالب در مورد سینه آورده شده است و این نقش زیادی در زندگی یک زن است.
• آیا می دانید سینه سمت چپ بزرگتر از سینه سمت راست است؟ بله ، به نظر می رسد هیچ دو سینه ایی با یکدیگر یکسان نیستند.
• هنگام ورزش ، سینه ها به تعداد ۸ مرتبه حرکت می کنند.
• اندازه سینه در کل زندگی زنان تقریباً ۶ برابر تغییر می کند. این به نوع سوتینی است که پوشیده شده است بستگی دارد.
• سینه های شما فقط پس از بارداری و شیردهی بالغ می شوند.
• سینه ها به طور طبیعی تا ۴ سال پس از اولین قاعدگی زن رشد می کنند.
• مصریان باستان اولین کسانی بودند که سرطان سینه را شناسایی کردند که ۳۵۰۰ سال پیش در پاپیروس ثبت شده بود. هیروگلیف تومورهای حباب دار را بر روی مشبک هایی نشان می دهد که قابل بهبود نیستند.
• مردان نیز می توانند به سرطان سینه مبتلا شوند. بله ، پیتر کریس اولین مردی بود که از سرطان سینه جان سالم به در برد.

چگونه سایز سینه خود را در خانه افزایش دهید؟! شما میتوانید

بله ، می توانید با ماساژ ، ورزش های بزرگ کننده سینه و غذاهایی که باعث بزرگتر نشان دادن می شوند ، اندازه سینه های خود را افزایش دهید. در ادامه فعالیتی توضیح داده میشود که شما باید آنرا انجام دهید تا سینه های شما بزرگ به نظر برسد و خودنمایی کند.

۱- غذاهای حجیم کننده سینه

غذاهایی مانند لبنیات، میوه ها و مغزیجات می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند. در اینجا چند دستورالعمل سالم آورده شده است که نتیجه را در یک ماه تضمین می کند.
شیر) سینه شما کاملاً از چربی تشکیل شده است و مصرف فرآورده های شیر که سرشار از چربی هستند می تواند باعث افزایش سایز سینه هایتان شود.
پاپایا) پاپایا مخلوط با شیر اندازه سینه را افزایش می دهد. با این حال ، اگر باردار هستید ، آن نباید به رژیم بارداری شما اضافه شود.
دانه شنبلیله) حاوی منبع غنی از استروژن است که باعث تحریک سینه جهت بزرگتر شدن می شود. یک خمیر درست کنید و با روغن خردل مخلوط کنید و سینه ها را به آرامی ماساژ دهید.
دانه های رازیانه) به غذایتان پودر دانه رازیانه اضافه کنید یا خمیر درست کنید و آن را با روغن زیتون مخلوط کرده و ماساژ دهید.
دانه های کتان) دانه های کتان را بجوید یا پودر دانه کتان را به غذای خود اضافه کنید.
آجیل) آجیل ها منبع غنی چربی های اشباع نشده ای ندارند که برای ساختن بافت سینه ضروری است.
سویا) سویا سرشار از فیتواستروژن است که هورمونی است که مسئول بزرگ کردن سینه ها است. همچنین از رادیکال های آزاد که باعث سرطان می شوند جلوگیری می کند.

یوگا برای افزایش سایز سینه

۲- یوگا برای بزرگ کردن سینه ها

یوگا یک عامل طبیعی است که برای بسیاری از افراد جواب داده است. بدن را با ذهن متحد می کند و به شما کمک می کند از درون با بیماری ها مقابله کنید. علاوه بر این ، وقتی صحبت از بزرگتر جلوه دادن سینه می شود ، این هنر باستانی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. در اینجا نحوه صحیح تر یوگا توضیح داده میشود که می تواند سینه شما را بزرگ تر کند.
بوژانگاسانا که همچنین به عنوان ژست کبرا شناخته می شود.
– شما باید روی شکم دراز بکشید و پای خود را مستقیم روی زمین قرار دهید و دستان خود را بر روی سینه قرار دهید. این کار را هر روز ۱۰ بار تکرار کنید. ژست شتر آستراسانا در حالی که سرتان را به سقف زانو زده است و پشت خود را خم می کند تا پاهای شما را لمس کند. ۱۰ بار تکرار کنید. این حالت همچنین با هضم خوب به نفع شماست و چربی بازوها و ران را کاهش می دهد. دوییکاناسان همچنین به عنوان ژست دو گوشه شناخته می شود
– این آسانا شامل ایستادن ، کشیدن هر دو دست به سمت عقب و قفل کردن آن و خم شدن برای لمس سر تا زانو است. این یکی از بهترین تمرینات یوگا برای داشتن سینه های بزرگ است.

۳- روغن ماساژ برای داشتن سینه هایی بزرگ

قطعا ماساژ دادن یکی از بهترین روش ها برای افزایش اندازه سینه ها است. اگر دوست پسر شما از کرم یا لوسیون برای ماساژ سینه های شما استفاده می کند ، هیچ چیز نمی تواند با لذتش مطابقت کند. حال این پرسش بوجود می‌آید که از چه روغن های طبیعی یا لوسیون هایی می توانید برای ماساژ سینه های خود استفاده کنید؟ و شما باید در این رابطه اطلاعات کافی داشتیه باشید

چگونه می توان ماساژ را انجام داد؟ بهترین روش طبیعی برای افزایش اندازه سینه انجام ماساژ همراه با روغن است. در اینجا چند مرحله ساده برای نحوه انجام کار وجود دارد که به آنها میپردازیم.
مرحله ۱: دستان خود را به دور سینه به هر دوسمت حرکت دهید.
مرحله ۲: هر دو سینه را به یکدیگر بچسبانید
مرحله ۳: هر روز ۱۰ بار این کار را با استفاده از روغن های طبیعی ذکر شده در بالا تکرار کنید.

توجه: این کار را در مدت طولانی انجام ندهید زیرا منجر به تورم و حساسیت می شود. اگر این ماساژ توسط شوهر یا دوست پسر شما انجام شود ، طبعا نتایج سریعتر خواهد بود.
تعدادی تمرین نیز هستند که می توانند اندازه سینه های شما را افزایش دهد.

افزایش سایز سینه

ورزش های بزرگ شدن سینه چگونه انجام شود؟

حلقه های بازو

مرحله ۱: هر دو بازو را دراز کنید
مرحله ۲: آنها را به آرامی به مدت ۱ دقیقه به عقب حرکت دهید.
مرحله ۳: آنها را به آرامی به مدت ۱ دقیقه به جلو حرکت دهید
مرحله ۴: سپس آنها را به مدت ۱ دقیقه به آرامی گردش دهید
مرحله ۵: این کار را به مدت دو دقیقه تکرار کنید.

بازوهای پرتحرک

مرحله ۱: دستان خود را تا پشت سر باز کنید
مرحله ۲: دستان خود را به جلو و عقب بیاورید.
مرحله ۳: این کار را به مدت ۱ دقیقه تکرار کنید.

فشار قفسه سینه افقی

مرحله ۱: بازوها را در جلوی بدن خود بکشید و آن را در زاویه ۹۰ درجه خم کنید.
مرحله ۲: بازوهای خود را کاملاً باز کرده و دوباره به هم برسانید
مرحله ۳: این کار را به مدت ۱ دقیقه تکرار کنید.

حالت دعا

مرحله ۱: هر دو دست خود را به هم بچسبانید
مرحله ۲: سپس به سمت جلو و عقب بکشید
مرحله ۳: این کار را ۱۵ بار تکرار کنید.

مرحله فشارهای اصلاح شده

مرحله ۱: روی زمین دراز بکشید و صورت خود را به سمت زمین قرار دهید.
مرحله ۲: هر دو دست خود را روی زمین قرار دهید.
مرحله ۳: بدن خود را به سمت بالا و پایین فشار دهید.
مرحله ۴: این کار را ۱۵ بار تکرار کنید.

افزایش حجم سینه ها

آیا مکمل ها میتوانند سایز سینه را افزایش دهند؟

بله ، مکمل های بزرگ کننده سینه به شما کمک می کند سینه بزرگتری داشته باشید. لازم نیست نگران باشید زیرا اکثر مکمل ها از مواد طبیعی ساخته می شوند و هیچ گونه عوارض جانبی ایجاد نمی کنند. تنها چیزی که ممکن است روی شما تأثیر بگذارد این است که کرم ، لوسیون یا کپسول می تواند در شما حساسیت ایجاد کنند. قبل از انتخاب استفاده از مکمل های بزرگ کننده سینه ، حتماً با پزشک مشورت کنید. توصیه می شود که از روغن های اساسی مانند روغن زیتون ، روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس برای ماساژ سینه های خود در روز به تعداد ۱۰ مرتبه استفاده کنید. این روغن ها همچنین می توانند از ابتلا به سرطان و سایر آلرژی ها جلوگیری کنند.

سوالات متداول

افزایش اندازه سینه به روش طبیعی و مناسب می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کرده و شما را آرام نگه دارد. در اینجا برخی از سوالات متداول آورده شده است که این موضوع و برخی دیگر از جنبه های آن را بیشتر روشن کنیم.

۱- چگونه اندازه سینه را در ۷ روز در خانه افزایش دهیم؟

در اینجا کاری که شما باید انجام دهید. ساده است!

• غذاهای غنی از استروژن را به رژیم روزمره خود اضافه کنید. (سیب ، دانه شنبلیله ، روغن زیتون ، پرتقال ، هلو ، لبنیات ، گردو ، زنجبیل ، بادام زمینی و غیره)
• ماساژ منظم سینه. (تولید پرولاکتین را افزایش می دهد ، هورمونی که مسئول بزرگ شدن سینه است).
• هر روز چای ریشه قاصدک بنوشید. (به رشد سلولها و بافتهای جدید سینه کمک می کند). برای نتیجه بهتر باید دو بار در روز مصرف شود.

۲- آیا شیردهی سینه را برای همیشه بزرگ می کند؟

نه سینه های مادر شیرده به دلیل ذخیره شیر در آن بزرگتر به نظر می رسد. بعد از اینکه شیر دادن متوقف شد ، اندازه سینه کاهش می یابد.

۳- چرا بعد از ازدواج اندازه سینه افزایش می یابد؟

با افزایش انگیزه های جنسی ، هیجان پس از ازدواج ایجاد می شود. در طول این مرحله ، نوک سینه های زنان به دلیل برانگیختگی جنسی راست می شوند. خواهید دید که رگهای کوچکی وجود دارد که اغلب به عنوان نشانه افزایش سایز سینه قابل مشاهده است.

۴- یک سینه چقدر شیر می تواند نگه دارد؟

یک مادر شیرده می تواند هر روز ۳۰ میلی لیتر شیر تولید کند. به طور کلی طی ۴۰ روز شاهد افزایش تعداد شیر تولیدی از ۳۰ میلی لیتر به ۹۰۰ میلی لیتر خواهید بود.

۵- آیا مکیدن باعث افزایش اندازه سینه می شود؟

قطعا نه. مکیدن انگیزه های جنسی را تحریک می کند اما سینه شما را بزرگ نمی کند. بلکه مصرف محصولات شیر باعث بزرگتر نشان دادن آن می شود.

۶- آیا رابطه جنسی منظم باعث افزایش اندازه سینه می شود؟

خیر. رابطه جنسی منظم اندازه سینه را افزایش نمی دهد. این میزان استروژن تولید شده توسط مشاعره شما است که مسئول افزایش آن است. البته ، رابطه جنسی باعث تحریک اثرات سینه و سفت شدن سینه ها می شود. اما این بعد از مقاربت جنسی طبیعی می شود. علاوه بر این ، این بدان معنا نیست که رابطه جنسی منظم اندازه سینه را افزایش می دهد.

سینه ها از تولید شیر و تغذیه نوزاد تازه متولد شده یک هدف مهم دارند. برعکس ، به زنان خاصی کمک می کند تا نسبت به ظاهر خود در جامعه اطمینان داشته باشند. تعداد کمی هستند که می خواهند اندازه آن را افزایش دهند و تعداد کمی هستند که می خواهند آن را کاهش دهند. خوب ، اگر به دنبال روش های طبیعی برای افزایش اندازه مشاعره هستید ، تمرینات فوق ، روش های ماساژ و حالت های یوگا به شما کمک می کنند.

1 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها