مقالات

تفاوت روغن خراطین با روغن زالو

تفاوت روغن خراطین با روغن زالو

شیکی از سوالاتی که همیشه از ما میپرسند تفاوت روغن خراطین با روغن زالو می باشد. همانگونه که می دانید هردو روغن برای افزایش بافت و حجم دادن به اندام های مختلف بدن استفاده می شود. اما این دو روغن دارای تفاوت هایی نیز می باشند که در ادامه به تقاوت های این دو روغن می پردازیم.

تفاوت روغن زالو و روغن خراطین

بسیاری از افراد به اشتباه گمان میکنند که این دو روغن باهم برابرند! روغن خراطین ، روغن زالو نیست !
روغن زالو از کِرم زالو و روغن خراطین از کرم ایزنفتیدا روغن گیری میشود .

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی به نام Eisenia Fetida گرفته شده است که دارای مقادیر زیادی روتئین ، الانتئین ، امگا ۶ ، امگا ۹ و امگا ۳ می باشد. این روغن در ایجاد حجم، سرعت بیشتری نسبت به روغن زالو دارد اما ماندگاری کمتری دارد.

چنانچه می خواهید در مورد حجم دادن با روغن خراطین بیش تر بدانید مقاله روغن خراطین برای چاقی صورت را حتما مطالعه کنید.

نحوه مصرف :

۳ الی ۵ قطره از روغن خراطین را روی موضع ریخته و به آرامی ماساژ دهید تا کامل جذب پوست شود، این عمل را حداقل ۱ بار و حداکثر ۳ بار در روز باید انجام دهید، همچنین طول درمان روغن های خراطین ۳ ماه می باشد ولی تاثییر آن از هفته سوم قابل مشاهده خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله روغن خراطین برای چی خوبه رو مطالعه کنید.

روغن زالو چیست ؟

روغن زالو از نوعی کرم حلقوی به اسم زالو گرفته می شود، این روغن دارای ترکیبات هیرودین، هیستامین، نیتریک اسید، کلاژن می باشد. این روغن در ایجاد حجم سرعت کمتر، اما ماندگاری طولانی تری نسبت به روغن خراطین دارد

تفاوت روغن خراطین با روغن زالو
نحوه مصرف :

۲ الی ۴ قطره از روغن زالو را روی موضع بریزید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود، این عمل را باید حداقل ۱ بار و حداکثر ۳ بار در روز انجام بدهید، همچنین طول درمان روغن های زالو ۳ الی ۶ ماه می باشد ولی تاثییر آن از هفته سوم قابل مشاهده خواهد بود.

روغن زالو خراطین چیست ؟

روغن زالو خراطین ترکیب ویژه ای از دو روغن زالو و خراطین بوده که دارای اثر گذاری فوق العاده ای می باشد. روغن میکس زالو خراطین راگا مناسب برای افزایش سایز اندام های مختلف و همچنین با ماندگاری طولانی مدت می باشد.

یشنهاد می کنم مقاله ما در مورد ” عوارض روغن خراطین و زالو ” را حتما بخوانید

سوالات متداول در مورد روغن های زالو و خراطین :

 

برای بزرگ کردن اندام خود از کدام روغن استفاده کنم ؟

شما با استفاده از روغن خراطین در زمان کوتاه به حجم دلخواه خود خواهید رسید، در مرحله دوم با استفاده از روغن میکس زالو خراطین اندام شما هم حجم میگیرد و هم باعث تثبیت حجم می شود، در مرحله سوم از روغن زالو برای حجم گرفتن به مراتب کمتر ولی برای ماندگاری دائم حجم اندام شما استفاده کنید.

آیا این روغن ها به تنهایی ماندگاری دائم دارند ؟

باید گفت خیر، در بین روغن های حجم دهنده، روغن زالو دارای ماندگاری بیشتری می باشد اما تاثییر این روغن نیز مانند روغن خراطین دائمی نیست، اما با استفاده از پکیج سه تایی روغن خراطین، روغن میکس و روغن زالو در طول یک دوره شش الی ۹ ماهه باعث ثابت شدم حجم اندام شما می شود.

تفاوت این سه روغن با پکیج های تخصصی شرکت راگا چیست ؟

پکیج های تخصصی حجم دهنده راگا علاوه بر روغن خراطین و روغن زالو، دارای ترکیباتی همچون ویتامین E، روغن خالص شترمرغ و فرمول های منحصر به فرد بتا برای بانوان و آلفامور برای آقایان می باشد. این پکیج بر خلاف روغن های خراطین و زالو دارای ماندگاری دائم می باشد و تنها در یک دوره استفاده از این پکیج به حجم دلخواه خود با ماندگاری دائم خواهید رسید. همچنین این پکیج دارای ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم تاثییر گذاری و یا ماندگاری می باشد.

پکیج تخصصی حجم دهنده یا پکیج سه تایی ؟

همانطور که بالاتر گفتیم پکیج حجم دهنده قوی تر بوده و دارای ماندگاری دائم و ضمانت بازگشت وجه می باشد، اما اگر به هر دلیل نمیتوانید این پکیج رو تهیه کنید، برای حجم دادن به اندام خود و ماندگاری طولانی مدت میتوانید از سه روغن خراطین ، زالو و میکس زالو خراطین استفاده کنید

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها