مقالات

روغن خراطین برای چی خوبه؟

روغن خراطین برای چی خوبه؟

روغن خراطین

آیا تا به حال در مورد روغن خراطین و خواص شگفت انگیز آن چیزی شنیده اید؟

روغن خراطین (Earthworms oil)، از کرم خاکی قرمز به نام ایزینیا فتیدا(Eisenia fetida) به دست می آید. برای تهیه این روغن، کرم خاکی قرمز یا ایزینیا فتیدا را در آفتاب خشک نموده و در روغن هایی مانند روغن زیتون یا روغن کنجد قرار می دهند. پس از گذشت زمان معینی کرم های خشک شده در روغن حل شده و روغن خراطین به دست می آید. این روغن مواد مغذی بسیاری مانند الانتئین، لینولئیک اسید، امگا ۶، امگا ۳، ویتامین E و 18 نوع اسیدآمینه ضروری دارد که به آن خواص بی نظیری می بخشد. مهم ترین ویژگی و کاربرد این روغن، افزایش حجم و فرم دهی طبیعی اندام های مختلف بدن می باشد. حجم دادن و فرم دهی به اندام های مختلف بدن با استفاده از روغن خراطین می تواند یک راهکار طبیعی و جایگزین مناسب برای انواع کرم ها، بوتاکس و انواع جراحی های زیبایی باشد که ممکن است برای بدن مضر باشند. این روغن به صورت موضعی استفاده می شود و برای انواع پوست ها به جز پوست های مستعد جوش و آکنه مناسب می باشد. برای تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی لازم است ویژگی های روغن خراطین اصل را بدانید. روغن خراطین اصل، بوی تند و نامطبوع و غلظت بالا دارد و سریع روی پوست جذب می شود. عملکرد روغن خراطین مانند تزریق ژل و پروتز مصنوعی به نظر نمی رسد و به صورت طبیعی اندام ها را حجیم می کند.

روغن خراطین برای چی خوبه؟

 

خواص روغن خراطین

روغن خراطین دارای الانتئین، پروتئین، کلاژن، امگا 3و6و9 و ویتامین E است که هر کدام خواص متفاوت به آن می­بخشند. بارزترین ویژگی روغن خراطین، فرم دادن و حجم دادن به اندام های مختلف بدن مانند لب، گونه، سینه و عضلات است. روغن خراطین خواص بسیاری دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

حجیم کردن و فرم دادن به اندام های مختلف بدن

الانتئین و پروتئین موجود در روغن خراطین، آن را به یک محصول ایده آل برای افزایش حجم اندام های مختلف بدن تبدیل کرده است که مهم ترین آنها عبارتند از:

افزایش حجم و فرم دهی سینه ها: استفاده از روغن خراطین به منظور حجیم کردن و زیبایی سینه ها یک راهکار طبیعی و بی خطر است که می تواند جایگزین مناسبی برای روش هایی مانند پروتز، تزریق ژل، جراحی های زیبایی و… باشد که علاوه بر صرف هزینه زیاد، ممکن است عوارض و مشکلات زیادی برای مصرف کننده ایجاد کنند.

افزایش حجم و فرم دهی باسن: روغن خراطین به خاطر ترکیباتی که دارد میتواند با عضله سازی، حجم و فرم باسن را بهبود ببخشد.

حجیم کردن و لیفت لب­ها و گونه ها: بسیاری از بانوان تمایل دارند لب ها و گونه های برجسته و حجیم داشته باشند که تأثیر زیادی روی زیبایی چهره دارد. استفاده از روغن خراطین این نیاز را برآورده می کند و علاوه بر طبیعی بودن، عوارض و مشکلات تزریق ژل، جراحی و… را ندارد.

روغن خراطین برای چی خوبه؟

خواص روغن خراطین برای آلات تناسلی : از فواید روغن خراطین افزایش حجم و سایز اندام جنسی در آقایان است که این امر تأثیر زیادی در بهبود روابط جنسی دارد.

چاقی صورت

بسیاری از افراد صورت لاغر دارند یا در اثر کاهش وزن صورتشان لاغر شده و به دنبال روشی مناسب برای چاقی صورت هستند. روغن خراطین با خواصی که دارد به خوبی می تواند این نیاز را برآورده سازد.

برای اطلاعات بیش تر می توانید مقاله روغن خراطین برای چاقی صورت مطالعه کنید.

افزایش حجم و فرم دهی عضلات

برخی از ورزشکاران و افراد برای افزایش حجم و فرم دادن به عضلات خود سراغ روش های پرخطر مانند قرص های حجم دهنده، تزریق ژل یا آمپول و… میروند که به دلیل داشتن مواد هورمونی تأثیرات نامطلوب و عوارض زیادی برای بدن دارند. با استفاده مرتب از روغن خراطین روی عضله موردنظر و طی دوره مشخصی به صورت کاملا طبیعی میتوان این نیاز را برآورده کرد.

رفع شلی و افتادگی و لیفت اندام ها

روغن خراطین با ترکیبات و مواد مغذی که دارد علاوه بر حجم دادن برای سفت کردن و لیفت اندام هایی مانند سینه و باسن در بانوان که طی دوران بارداری و زایمان دچار شلی و افتادگی شده اند بسیار مفید و مؤثر می باشد.

افزایش خون رسانی به اندام ها و تسکین دردهای مفصلی

مواد مغذی موجود در روغن خراطین باعث می شود که با ماساژ آن بر روی موضع موردنظر، خون رسانی افزایش پیدا کرده و عضله بیشتر تغذیه کرده و بهتر رشد کند. این خاصیت باعث شده که استفاده از این روغن برای ماساژدرمانی و درمان درد مفاصل و دردهای روماتیسمی مفید باشد.

رفع چین وچروک و جوانسازی پوست صورت

روغن خراطین سرشار از الانتئین و پروتئین است که با حجم دادن و ترمیم پوست به پر کردن چین و چروک ها و فرورفتگی های سطح پوست و جوانسازی و درخشندگی پوست کمک می کند و به همین دلیل در ترکیبات کرم های جوان کننده از آن استفاده می شود.

روغن خراطین برای چی خوبه؟

برطرف کردن لک صورت

روغن خراطین با خاصیت حجم دهندگی و ترمیم کنندگی که دارد، لک و آثار ناشی از جوش و آکنه را از بین می برد.

رفع تیرگی و گودی زیر چشم

تیرگی و گودی زیر چشم یکی از عوارض ناخوشایند است که بسیاری از افراد به دنبال روشی برای برطرف کردن آن هستند. ماساژ روغن خراطین در ناحیه زیر چشم، سلول های این ناحیه را تغذیه و ترمیم کرده و به پر شدن گودی و یکدست و روشن تر شدن بافت آن کمک می کند.

روغن خراطین برای چی خوبه؟

تقویت موها

روغن خراطین سرشار از مواد مفید و مغذی است که ساقه ی موها را تقویت کرده و موهای آسیب دیده را ترمیم می کند و به رشد و سلامت موها کمک می کند.

تقویت مژه و ابرو

روغن خراطین با خواصی که دارد علاوه بر تقویت موی سر برای تقویت و پرپشت شدن مژه و ابرو نیز مؤثر می باشد.

برطرف کردن ترک های پوستی و پیشگیری از آن

ترک های پوستی از عوارض افزایش وزن و دوران بارداری و شیردهی است که استفاده مرتب و مکرر از روغن خراطین برای رفع آن مفید می باشد. روغن خراطین با خاصیت ترمیم کنندگی و افزایش کشسانی پوست به بهبود ترک های پوستی و پیشگیری از ایجاد آن ها کمک می کند.

فواید روغن خراطین برای واژن 

روغن خراطین به رفع تیرگی و بهبود سلامت پوست ناحیه واژن کمک می کند و حس آرامش و رضایت را در بانوان ایجاد می کند. به هیچ وجه نباید از روغن خراطین برای تنگ کردن واژن استفاده شود زیرا به دلیل خاصیت حجم دهندگی ممکن است باعث مسدود شدن مجاری ادراری یا مشکلات دیگر شود. برای این کار باید ناحیه موردنظر با آب تمیز شود تا روغن بهتر جذب پوست شود. چند قطره روغن روی موضع ریخته و آنقدر ماساژ داده شود تا به خوبی جذب پوست شود. هنگام ماساژ دقت کنید به هیچ عنوان روغن وارد واژن نشود.

درمان مشکل زود انزالی در آقایان

روغن خراطین با خاصیت حجم دهندگی و افزایش گردش خون در آلت تناسلی، در صورت استفاده منظم می تواند مشکلات نعوظ و زودانزالی آقایان را درمان کند.

روش های تشخیص روغن خراطین اصل 

از آنجایی که روغن خراطین اصل از پودر کرم های خاکی قرمز تهیه می شود که معمولا وارداتی هستند این روغن در بازار  قیمت بالایی دارد. برخی افراد سودجو برای کسب سود بیشتر، اقدام به افزودن مواد دیگر و کم کردن غلظت آن می کنند. علاوه بر ضرر مالی، استفاده از روغن تقلبی به دلیل افزودن مواد دیگر ممکن است برای پوست مضر باشد. بنابراین لازم است با خصوصیات روغن خراطین اصل آشنا شوید که در ادامه به بیان آنها می پردازیم:

بوی روغن خراطین: روغن خراطین اصل، بوی تند ونامطبوع و زننده ای دارد.

رنگ روغن خراطین: رنگ روغن خراطین اصل قهوه ای و تیره است.

غلظت روغن خراطین: روغن خراطین اصل غلیظ است.

قیمت روغن خراطین: روغن تقلبی قیمت پایین تری در مقایسه با روغن خراطین اصل دارد.

تأثیرگذاری روغن خراطین: یکی از علائم روغن خراطین اصل در حین استفاده، گز گز کردن و گرم شدن ناحیه موردنظر است. همچنین با استفاده منظم و مکرر طی دوره زمانی مشخص، نتایج مطلوب حاصل از آن قابل مشاهده است و ماندگاری بیشتری دارد در حالی که روغن تقلبی تأثیر سریع و ماندگاری کمی دارد.
شرایط نگهداری روغن خراطین

روغن خراطین یا هر روغن دیگری باید در شرایط مطلوب نگهداری شود تا خواص آن حفظ شود. برای این منظور نکات زیر را رعایت کنید:

  • دور نگه داشتن از گرما و سرمای زیاد
  • قرار ندادن روغن در معرض تابش مستقیم نور خورشید
  • بسته نگه داشتن درب ظرف روغن

طرز استفاده از روغن خراطین 

برای رسیدن به نتیجه مطلوب و تأثیرگذاری بیشتر روغن خراطین بهتر است آن را به صورت زیر مورد استفاده قرار دهید:

  • ابتدا موضع موردنظر را با آب شسته و خشک نمایید تا پوست کاملا تمیز باشد.
  • موضع موردنظر را با ماساژ دادن یا حوله داغ، گرم کنید.
  • با توجه به مساحت ناحیه موردنظر چند قطره از روغن روی آن ریخته و به مدت 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید.
  • در نهایت ناحیه موردنظر را با پارچه خیس بپوشانید.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب این دستور را 2 بار در روز تکرار کنید.

مدت زمان تأثیرگذاری روغن خراطین

استفاده از روغن های طبیعی نمیتواند مانند عمل های جراحی زیبایی در کوتاه­مدت شما را به اهدافتان برساند. اما با استفاده صحیح و منظم در بلندمدت می توان از تأثیرات آن بهره برد. همچنین برای ماندگار بودن اثر این روغن نباید مصرف آن را ترک کنید و باید به صورت روزانه و با برنامه ریزی آن را ادامه دهید.

  • دوره درمان با محصولات طبیعی راگا ۲ الی ۳ ماهه است اما در ماه اول پاسخ ۲۰ درصدی خواهید داشت که قابل مشاهده است.
  • مقدار استفاده: بین ۳ تا  ۵ قطره از روغن راگا در هر بار مصرف، پاسخ مناسب را برای شما خواهد داشت.
  • تعداد دفعات مصرف : حداقل ۱ بار و حداکثر ۲ بار در روز از روغن استفاده شود.

روغن خراطین اصل و خالص را از کجا تهیه کنیم؟ 

از آنجایی که در سالهای اخیر روغن خراطین محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده گونه های تقلبی این محصول در بازار فراوان می باشد. برای خرید روغن خراطین خالص و اصل می توانید به فروشگاه اینترنتی راگا مراجعه نمایید و با مشاوره رایگان محصول موردنظر خود را سفارش دهید. شرکت راگا در زمینه تولید روغن های گیاهی و درمانی سابقه ای درخشان دارد و توانسته با عرضه محصولات باکیفیت گیاهی، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. تمام محصولات شرکت راگا دارای نشان سیب سلامت، ضمانت اصالت و مجوزهای بین المللی معتبر می باشند که باعث می شود مشتریان با اطمینان خاطر، شرکت راگا را برای خرید روغن های گیاهی باکیفیت و اصل انتخاب نمایند.

قیمت روغن خراطین

برای تولید روغن خراطین از کرم های خراطین وارداتی استفاده می شود و به همین دلیل قیمت این روغن در بازار بالاست.  ولی شرکت راگا به دلیل استفاده از کرم های خراطین تولید داخلی و باکیفیت در تولید روغن خراطین، این محصول را با کیفیت بالا وقیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

جهت اطلاع از قیمت روغن خراطین به فروشگاه اینترنتی راگا مراجعه و جهت خرید روغن خراطین اصل، کاملا خالص و با قیمتی مناسب اقدام نمایید. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان پزشک طب سنتی می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۶۲۷ تماس بگیرید.

3.5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
8 ماه قبل

سلام روغن خراطین قیمت چنده

احسان هاشمی
احسان هاشمی
8 ماه قبل
پاسخ به  محمد

با سلام
لطفا با شماره ۰۲۱۴۹۶۲۷ تماس بگیرید

فاروق
فاروق
8 ماه قبل
پاسخ به  احسان هاشمی

سلام اگه اینجا قیمتش رو بگید خدا رو قهر میاد.
قیمتت رو بگو خدایی ۲۰ تا واسه من بفرست . زاهدان خیابان پهلوانی ۱۴سمت راست داخل کوچه سمت راست درب اول

پشتیبان علمی
مدیر
پشتیبان علمی
8 ماه قبل
پاسخ به  فاروق

با سلام
به دلیل نوسان قیمت موجود در بازار، امکان ارائه قیمت به جز در محل فروشگاه که مرجع رسمی اعلام قیمت کالاهای راگا است، برای ما میسر نیست. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه راگا از آخرین قیمت روغن‌های راگا مطلع شوید. در ضمن در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان و نیز دریافت راهنمایی نسبت به مسائل طب سنتی، می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۴۹۶۲۷ تماس بگیرید.