اخبار

نشست خبری شرکت راگا با خبرگزاری های معتبر کشور

نشست خبری شرکت راگا با خبرگزاری های معتبر کشور

متن خبر:

کیفیت محصولات راگا به گونه ایست که 70 درصد رشد در بخش صادرات در سال 1401 پیش بینی گردیده و تمامی محصولات را در کارگاه تولیدی خود تولید و فرآوری می نمایند.

افق تهران، روغن های گیاهی و دارویی راگا با بهره مندی از دستگاه های تولیدی داخلی و مزیت ۹۵ درصدی حفظ خواص گیاهان دارویی و بیش از ۵۴ محصول در عطاری ها و ۵ محصول در داروخانه ها، برای رضایت مشتریان خود ضمن اخذ مجوزهای داخلی و خارجی اقدام به ارائه مشاوره تیم پزشکی و تضمین محصولات تولیدی خود با گارانتی بازگشت وجه نموده است.

این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه، رضایت مشتریان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است و با شعار پول مهم نیست، کار مهم است کارکنان خود را متعهد به تولیدات باکیفیت نموده است.

کیفیت محصولات راگا به گونه ایست که ۷۰ درصد رشد در بخش صادرات در سال ۱۴۰۱ پیش بینی گردیده و تمامی محصولات را در کارگاه تولیدی خود تولید و فرآوری می نمایند.

عباسعلی ابوحمزه” مدیر عامل گروه صنعتی راگا، محصولات راگا را برگرفته از دل طبیعت خواند و افزود: مشاوره رایگان تیم پزشکی، ضمانت بازگشت وجه، رضایت مشتری و بومی بودن تمامی فرآیندهای تولید از مزایای رقابتی شرکت راگا در مقایسه با سایر رقباست و عقیده ما در راگا این است که بدون مراحل تحقیق بازار و نیازسنجی از مشتریان نمی‌توان با اطمینان محصولی را روانه بازار کرد.

وی افزود: توزیع محصولات راگا در داروخانه‌ها‌ و عطاری‌ها و فروش اینترنتی آنها از طریق وب‌سایت راگا، شبکه‌های مجازی، فروش تلفنی و اینستاگرام، را از روش‌های فروش حضوری و غیرحضوری روغن‌های گیاهی، آرایشی و درمانی راگا عنوان و اظهار امیدواری کرد در چند ماه آینده محصولات راگا در لاین فروشگاه‌های زنجیره‌ای با برند راگان طلایی به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان برسد.

 ابوحمزه با بیان اهمیت استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های داخلی در تولید محصولات با کیفیت ایرانی گفت: ایده پیدایش راگا با پروش زالو که دارای خواص درمانی و معجزه‌ آسای فراوان است کلید خورد و روغن زالو اولین محصول ارائه شده ما به بازار بود و در ادامه با بهره‌گیری از دانش غنی طب سنتی ایرانی و نیازسنجی بازار توانستیم سایر محصولات را به بازار عرضه کنیم. ما در راگا کار را کاملا علمی و صنعتی جلو می‌بریم و آنچیزی که برای ما حائز اهمیت است کیفیت کار است. همچنین، در سال آینده بنا را بر افزایش ٧٠ درصدی برای صادرات و ٣٠ درصدی برای فروش داخلی گذاشته‌ایم.

گفتنی است؛ راگا علاوه بر داشتن مجوز سیب سلامت (سازمان غذا و دارو) برای محصولاتش، تاکنون ۷ استاندارد رسمی بین المللی ایزو-استاندارد FDA آمریکا-استاندارد CE اتحادیه اروپا و نیز استاندارد Dr.Lee کشور چین را در خصوص محصولاتش کسب نموده و هرروزه سعی در افزایش استانداردهای محصولات خود دارد و این شرکت علاوه بر روغن های گیاهی و دارویی در تولید محصولات آرایشی نیز با تولید راگان و راگان طلایی موفقیت چشمگیری کسب نموده و برای حمایت از افراد کم توان، معلولین و نیازمندان بخشی از درآمد خود را به این عزیزان اختصاص داده است

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها